dinsdag 7 september 2010

O, kom er eens kijken



Vanaf vandaag online Pluusje
Pluusje vroeg mij samen met Miss van Ham en Pruh
om wat te maken voor haar winkel



Ik ging meteen aan de slag
en maakte als eerste de LoveBirds
Voor nu rompers, theedoeken, tafelkleden en kussenslopen










maar er komt meer want mijn hoofd duizelt van ideeen
Jurkjes, broekjes en tops zijn in de maak
Kinderdekbedhoesjes en babydekens
Niets is veilig voor mijn zelfgemaakte stempels en lino's

Verschillende prints en methodes worden ontwikkeld
Allemaal tussen de drukke gezinsbedrijven door
en in kleine oplages

Op mijn blog steeds sneakpreviews van wat komen gaat

Dus even kijken bij Pluusje,
ook voor de vrolijke Playshirts van Miss van Ham
De avonturen van Pruh en haar Egeltje en
Vintage en Fijns van Mevrouw Pluusje zelf


Sorry, Dutch only for Pluusjes shop
but in a while i'll open a little Etsy or BigCartelshop

28 opmerkingen:

missvanham zei

Leuk leukie leukst...
Wij Zijn OPEN!!!

Roos zei

Lieve Daan,
Heel veel ondernemersgeluk gewenst!
-x-

Elly zei

wat een leuk shopje ;)

wood & wool stool zei

alleen voor het mooie knoopjes label zou je al iets kopen!
vanaf nu nooit meer 'n saaie stofje in jouw buurt (ik voorzie een hele uitgebreide daan rot lijn)

Fien zei

Leukleukleuk!

Karin van D. zei

Wat leuk en wat spannend, Daan. Straks allemaal zelfgenaaide kleertjes met jouw stempels erop. Dat moet leuk worden!

Saskia zei

Yay! Een winkel met al jouw stempelplezier!
Veel succes!

Anoniem zei

Je bent een kanjer! Werken in opdracht, da's cool! :-)
KUS

Daan zei

:-)

Dank jullie wel!!
-x-

- zei

Joehoewie wat een leuk shoppie. Supers en van harte!

Greetje zei

Daar wordt een mens vrolijk van op deze sombere dag :)

sarah zei

wat een lieve spulletjes!

**EYE-SNACKS** zei

Ha, leuk want je zat zelf toch te denken over een winkeltje ?
Nou zet m op, keep up the good works!

Annemiek zei

Leuk Daan!

Tine zei

Van ondernemen gesproken! Veel succes ermee!

Anki zei

Ohhh wat leuk!

Belle zei

Wat een moois allemaal!
Succes!

Mejuffrouw Mie zei

Oh te gek!!!
Kan me voorstellen dat het duizeld van ideeën!
Succes!

li-lisette zei

Da's dus duidelijk een JAAA!

;-)

gefeliciteerd!!!

Ingrid zei

Fantastische prints, leuk winkeltje, succes!

Miriam zei

Ik las het op 'het forum' al en ben meteen gaan kijken. Wat een ontzettende leuke shop! Heel veel succes ermee.

Groetjes
Miriam

Bree zei

goed bezig daantjelief!!!
supercool

[ik ben een fan, maar dawisje al..] xp

Sigrid zei

Oh, wat leuk! Gefeliciteerd!

Grietje zei

Wat ontzettend leuk zeg Daan!
Veel plezier met stempelen ^_^

Cate zei

hooray! congrats, daan! cannot wait!

ByMiekK &Sew zei

Superleuk zeg! Gefeliciteerd!

Mir zei

Ha, wat goed! Je eigen verkooppunt!
En zo hoort dat, als je zoveel mooie dingen maakt en creatieve brainwaves hebt, dan hoor je dat te delen met de rest van de wereld ;-)

Maia zei

Oh so cute!!