donderdag 23 april 2009

Bril

1959 - 2009



foto Jaap Reedijk

8 opmerkingen:

Patricia zei

Op m'n neus heb ik een bril
en soms ook 1 onder m'n bil

ton zei

Martin zette je inderdaad een bril op en gaf je een andere kijk...

sanneke zei

Verdorie, wat een slecht begin van de dag was het: het bericht van zijn overlijden op de wekkerradio en geen stukje van hem in de krant. Nooit meer een stukje van hem in de krant.

Lisette-Li zei

Wat een mooie man was 'ie, hè! In letterlijke en figuurlijke zin! En wat erg om in verleden tijd te moeten schrijven..

Patricia zei

Weer een levensgenieter te jong gestorven. Ik wens zijn vrouw en dochters (en vrienden en familie) heel veel sterkte.

Elly zei

En dan is ie echt dood , morsdood , teveel dood de laatste tijd , om mij heen .
Deze man kende ik natuurlijk niet persoonljk , maar tis wel weer iemand die eerder gaat dat ik eigenlijk hopte

Gwennie zei

Raar idee, hè... Geen Bril meer aan het ontbijt... Véél te jong!!

jim zei

Mooi, die foto van de brillen. Een Bril is helaas te vroeg gestorven maar die andere bril(= kijk op de wereld) blijft met al zijn schrijfsels voor mij en vele amderen voor altijd bestaan.Dat heeft ie dan toch maar mooi bereikt voor zijn 50e. Chappeau!